Föreläsningar i seminarieformat
Föreläsningar i seminarieformat är ungefär 1 h långa och syftar primärt till att ge
inspiration och a-ha-upplevelser inom områden kopplade till sälj och marknad.
Nedan hittar du teman för olika seminarier:
- Därför behövs inte SVT eller TV 4 om fem år!
Varför ska nyheter alltid sändas på fasta tider? - Utomhus det enda breda mediet!
Enda sättet att nå ”alla” idag - Mobilen är inte gjord för reklam
Därför vill vi inte ha reklam i mobilen - Kommer det vara någon skillnad mellan mediebyrån och reklambyrån imorgon?
Är det någon skillnad på att köpa och skapa reklam imorgon? - E-handel ur ett säljperspektiv
Finns det någonting som inte kan säljas på nätet?Föreläsningar i seminarieformat kan genomföras både fysiskt och digitalt som webinar.
Välj det som passar dig bäst! Frukost-, lunch- eller kvällsseminarie!