Välj själv vad dina säljare ska få!
Det finns bara en person som vet precis vad dina säljare behöver. Det är du!
Är det en timmes seminarium med inspiration, en halvdag med nya insikter
eller åtta heldagar med fördjupning i sälj- och marknad som ger den effekt du
behöver för att boosta dina säljare?
Nedan finns alla utbildningar och delar som vi erbjuder tillsammans med
Anna-Katarina Berglund.
Vad du och dina säljare än behöver så hittar du det nedan! Det är
bara att sätta ihop det du vill ha!
Vad är en mediesäljares jobb?
Vikten av målsättning för säljare!
Tekniker och tips för att komma ut på fler kundbesök!
Marknadskommunikationsprocess – målgrupp, annonsörens vardag samt
syfte och målformulering !
Egna, förtjänade eller köpta kanaler!
Grunderna i säljprocessen!
Huvudmedier!
Köpmetoder!
Effekter och målsättningar med kampanjer!
Vad är skillnaden på argumentering hos slutkund, reklambyrå och mediebyrå?
Hur prospekterar du på bästa sätt?
Marknadsterminologi och olika sätt att räkna
Vilka skillnader finns det i nykundsmöten och möten med befintliga kunder?
Fördjupning av samtliga delar i säljprocessen!
Hur används olika verktyg i medieköpsbranschen?
Mediemix 2015?
Vänd invändningar till avslut!
Därför bör du planera din säljtid, både strategiskt och operativt!
Synergieffekter!
Vilka olika personligheter kan du möta i säljmötet?
Kampanjplanering!
Social selling!
Hur påverkar digitaliseringen säljet?
Använder du inte ny teknik i säljet kommer du att hamna efter!
KAM-försäljning!
Kundens beslutsprocess!
Vad betyder marknadsföringslagen egentligen?
Därför behövs inte SVT om fem år!
OOH; det enda breda mediet!
Mobilen är inte gjord för reklam!
Vad kommer skillnaden att vara mellan media- och reklambyrån imorgon?
Finns det något som inte kan säljas på nätet?
Programmatics ett komplement!