• Hoppa till huvudnavigering
  • Hoppa till huvudinnehåll
  • Hoppa till det primära sidofältet
  • Hoppa till sidfot
  • Ring oss idag! 070-964 62 43
  • info@aspsalj.se
Asp Sälj

Asp Sälj

Vi lever i en tid av förändring

11 maj, 2015 av Valentino Rongione

Vi lever i en tid av förändring

 

Vi lever i en tid av förändring

Även min mormor sa att  ”vi lever i en tid av förändring”. Skulle varit kul att veta vad hon tyckte om takten av förändring i dag.

Alla har nog som sagt alltid tyckt att saker och ting alltid förändras väldigt fort. När vi nu träder in i den digitaliserade tidsåldern så gör den moderna tekniken att det verkligen går fortare än någonsin.
Tänk om någon på riktigt seriöst sätt sagt att om 20 år kommer du kunna ha en klocka med …. på?

Att det nya ger väldigt mycket nya möjligheter när det gäller reklam och media behöver inte påpekas en gång till. När det gäller mediesäljare så brukar det ofta låta ungefär som att ”nu har mediesäljarna inget att göra.. allt kommer gå via programmatics”

Det är precis tvärtom! Mediesäljarna har nu alla möjligheter i världen att bidra mer och öka sin försäljning. Att ta klivet bort från att vara ”ordermottagare” till att börja sälja kundnytta till sina kunder!

Det finns nu och kommer finnas ännu mer av massa möjligheter till verklig idéförsäljning. Det är någon som tar beslutet på att våga gå utanför boxen och prova något nytt. Denne någon behöver såklart hjälp av en säljare att hitta rätt!

Det kommer troligtvis heller INTE vara de produkter och tjänster som vi tror på idag, som kommer att vara de som kommer att finnas framöver. Morgondagens vinnare har vi nog inte sett ännu.
Däremot så kommer förberedelser och tekniska möjligheter göra och kräva att själva planeringsarbetet görs helt annorlunda än idag.

Det viktigaste är att hänga med nu. Inte för att du kan påverka förändringen utan för att annars står du kvar på en tom perrong när tåget åker iväg…

Primärt sidofält

Senaste inläggen

  • De två saker som det oftas slarvas med i Säljtekniken!
  • 3 av 4 chefer åker F1 i en bilmodell som inte underhålls!!
  • Har du betalt för att ta bekväma och mysiga beslut?
  • VD-snack med sälj i fokus
  • Ett mejl åt gången tusen gånger eller tusen mejl på en gång?

Kategorier

  • boost
  • Mediautbildning
  • Mötesbokning
  • Nyheter
  • rekryteringsverktyg
  • Säljarutbildning
  • Säljklyschan
  • Säljkonsultation
  • Säljresurs
  • Säljutbildning
  • Säljutveckling
  • Samarbeten
  • socialamedier
  • Tre snabba

Arkiv

  • maj 2025
  • april 2025
  • mars 2025
  • februari 2025
  • januari 2025
  • december 2024
  • oktober 2024
  • september 2024
  • juni 2024
  • maj 2024
  • april 2024
  • mars 2024
  • februari 2024
  • januari 2024
  • december 2023
  • november 2023
  • oktober 2023
  • september 2023
  • augusti 2023
  • juli 2023
  • mars 2023
  • december 2022
  • november 2022
  • september 2022
  • juni 2022
  • maj 2022
  • april 2022
  • mars 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • oktober 2020
  • september 2020
  • augusti 2020
  • januari 2020
  • november 2019
  • december 2018
  • september 2017
  • april 2017
  • mars 2017
  • februari 2017
  • september 2016
  • augusti 2016
  • maj 2016
  • mars 2016
  • februari 2016
  • januari 2016
  • december 2015
  • november 2015
  • oktober 2015
  • september 2015
  • augusti 2015
  • maj 2015
  • april 2015
  • mars 2015
  • februari 2015
  • januari 2015
  • oktober 2014
  • september 2014
  • augusti 2014
  • juni 2014
  • maj 2014
  • april 2014

Footer

Om oss

  • Våra värderingar
  • Vår historia

Kontakta oss

Telefon: 070-964 62 43
Mail: info[at]aspsalj.se

Senaste inlägg

  • De två saker som det oftas slarvas med i Säljtekniken!
  • 3 av 4 chefer åker F1 i en bilmodell som inte underhålls!!
  • Har du betalt för att ta bekväma och mysiga beslut?
  • VD-snack med sälj i fokus
  • Ett mejl åt gången tusen gånger eller tusen mejl på en gång?

Copyright Asp Sälj



Utvecklad av WebbPlatsen